youtube youtube
facebook

Miejsce na treść wtyczki facebooka

Jak kupować?

 

Zamówienia i płatności

 

... w przygotowaniu

 

Recykling – opłata depozytowa

W sytuacji gdy chcą Państwo zachować stary akumulator lub nie mają Państwo starego akumulatora do przekazania zobowiązani jesteśmy zgodnie z  Ustawą z dn. 11.05.2001r (art.20,21,23) o opłacie produktowej i opłacie depozytowej (Dz.U.nr 63 poz.639) pobrać opłatę depozytową w wysokości 30,00 zł/szt.

W przeciwnym wypadku na nasz koszt odbierzemy od Państwa stary akumulator. Szczegóły odbioru zużytego akumulator będziemy każdorazowo uzgadniać z Państwem telefonicznie lub mailowo.

 

 

Wysyłka i odbiór zamówienia

 

Większość towarów ze sklepu aku-sfera.pl jest dostępna na naszym magazynie. Towary te oznaczone są  „wysyłka 24h” i wysyłane w dniu złożenia zamówienia (do godz.12.00) lub w dniu następnym. W przypadku towarów nietypowych, których nie posiadamy na magazynie (oznaczone jako „wysyłka 2-5 dni lub 5-15 dni) każdorazowo informujemy Państwa o przybliżonym terminie realizacji zamówienia.

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX. Towar jest zabezpieczony przed uszkodzeniem i wyciekiem elektrolitu, przesyłki są ubezpieczone do 5000PLN, a kurier powinien je dostarczyć do Państwa w następnym dniu po nadaniu przesyłki.

 

Koszt przesyłki do 30kg to:

  • płatność przelewem18,00 złotych/sztukę

  • płatność gotówką przy odbiorze25,00 złotych/sztukę

 

Przy odbiorze towaru należy w obecności kuriera sprawdzić czy przesyłka nie jest uszkodzona, a w przypadku ewentualnego uszkodzenia przesyłki, spisać z kurierem właściwy dla firmy FEDEX protokół uszkodzenia i poinformować firmę Autokompleks sp. z o.o. o zaistniałym zdarzeniu.

Przed zamontowaniem akumulatora do pojazdu należy zdjąć wszystkie zabezpieczenia oraz należy zapoznać się z instrukcją obsługi zamieszczoną na karcie gwarancyjnej.

 

Gwarancje, zwroty i reklamacje

 

Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegóły użytkowania produktu i warunki gwarancyjne są opisane w karcie gwarancyjnej produktu wysyłanej wraz z zamawianym towarem.

W przypadku reklamacji, należy poinformować o zaistniałym fakcie sprzedawcę oraz na własny koszt dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru. W przypadku uznania reklamacji koszt przesyłki będzie zwrócony klientowi, a sklep wyśle nowy towar lub zwróci pełny koszt towaru.

Zgodnie z przepisami każdy klient, który zawarł umowę na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorcy może odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia odebrania towaru. W tym przypadku na własny koszt powinien nieużywany i nie uszkodzony towar dostarczyć do siedziby firm Autokompleks sp. z o.o , a sklep w ciągu 14 dni zwróci koszty towaru oraz wysyłki towaru do klienta.

 

 

< >
  • logo ZAP / SCHNEIDER
  • logo VARTA
  • logo UNIBAT
  • logo STEF-POL
  • logo OPTIMA
  • logo JENOX
  • logo EXIDE
  • logo CENTRA
  • logo ANSMANN
  • logo AKCEL
Ładowanie...